thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Måndag, och mina tår säger snart upp sig!

Kategori: En vardag

Måndag, som alltid en suck när man vaknar. Men blev en rätt okej dag ändå, trotts att det blir lite stressigt mot slutet :) Vi skulle lämna in lappar (mummel kom och hämtade mig), och det drog ut lite på tiden. Nästan så siste man stod och hoppade för att vi skulle skynda oss ;)

Annars har de inte hänt mycket idag. Kortspel under rasterna som alltid, och konstigt nog äger jag på plump? Hade aldrig spelat det innan snickarna halft som halft tvingade mig vara med, vilket jag är glad för :) Det är faktist riktigt kul med dem! Speciellt när de muttrar med ett leende över att jag vinner ;)

Håller på med en ny designe till bloggen. Orkar dock inte starta ps då det slöar som fan. Men snart så :)

Ogillar dessa "varannan vecka". Just nu också när de inte går att kontakta! BLAH. Snart fredag, och förhoppningsvis går det att smsa och ringa tokstollen snart ;)


Till och med mina tår börjar bli slitna, titta bara på blåmärkena! =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: