thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mensvärks/helvetes-dag.. same shit!

Kategori: En vardag

Blev hemma idag. vaknade med en nasty mensvärk :( Nu har det släppt i magen, men sitter kvar i ryggen. Har sagt det förut, och säger det igen; GOTTA LOVE VÄRMEDYNA! .. och pronaxen+panodil såklart..
Men måste även säga att jag är jäkligt nöjd med spiralen :) Satte ju in den 20 Maj, och allt har faktist vart bra sen dess. Lite småvärk någon gång (kanske 3ggr?) och inga stora blödningar. Så har haft den inne lite över 4 månader, och det funkar fortfarande! Det är väldigt sällsynt att det blir så för min del. Men tänker inte hoppa och jubla förrän det gått 6 månader, för det är efter det som man ser om det funkar helt :)
Men än så länge är jag nöjd! Så ni som har stora problem (jag behöver nog inte skriva mina extrema problem, mer än att barnmorskan sa till mig att jag var en av de 2% i hela sverige som har värst problem?) så kan jag rekommendera sprial! :)

Nej nog nu om kvinnokroppsproblem! (långt ord..)

Sitter och lyssnar på soundtracket från Mamma mia movie :) För att inte kunna sjunga någon av dem, så är det faktist rätt bra ^^ Och filmen är rätt rolig på vissa ställen. Men det jag gillade mest i hela filmen var ändå slutet :D När man fick se Skarsgård, Brosnan & .. han.. jag aldrig kommer ihåg namnet på.. i 70tals diskokläder :D ja fyfan vad jag garvade första gången! (Ja, även nu faktist!)

Ikväll blir de att lyssna på HV71 - MoDo :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: