thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

På onsdag, då gäller det!

Kategori: En vardag

ÄNTLIGEN! Jag säger det igen, ÄNTLIGEN Lördag. Den här veckan har gått något så enormt segt och långamt så det.. ja, det finns tamefan inte ord för det. Har ju vart själv nästan hela veckan (om man inte räknar med snickarna då) eftersom C har ont i ryggen, stackarn :/. Men har fått slita rätt ordentligt själv. Men fick med nästan allt jag skulle fått med på veckan :) Så lite stolt är jag faktist! (Okej, ringde C ett par gånger.. men jag är bara lärling så jag får det!).

Så nu på onsdag startar innebandy säsongen igen :) Förhoppningsvis kommer det mer töser den här gången, så vi kan få ihop ett helt lag och kan börja seriespel till nästa år! :) Fick erbjudande om att själv spela med i utvecklingslaget. Vill verkligen spela igen, men har varken råd eller tid för det. + att mina knän inte klarar av den påfrestningen längre. Det räcker med den jag får på jobbet! Synd, hade annars vart urkul att komma igång själv igen. Men tänker sattsa på min position som Coach :)

Men om något har en syster (eller själv är) 13 - 15 år så hör gärna av er eller kom och testträna nu på onsdag 23/9 klockan 17.00 - 18.30 i mässhallen. Vi tränar i hallen som är till höger direkt när man kommer in genom Entrén :)

Smygreklam, smygreklam, smygreklam...

Kommentarer

  • Moster säger:

    Fina färger på bloggen!

    2009-09-19 | 14:31:18
  • Robin säger:

    Oh! Nice bloggie!

    2009-09-19 | 19:01:14
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: