thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Söndag!

Kategori: En vardag

En typisk söndag för mig är:
Hjulet snurrar men hamstern är död.
Paddeln vänd åt fel håll.
Inte alla ägg i kartongen.
Ljuset tänt, men ingen hemma.
Inte alla hästar i stallet.
Skivan snurrar åt fel håll..

Ja.. helt enkelt.

Jobb imorgon. Så ska jag försöka få familjen att skriva klart alla pappren till vv, så vi snart kan börja övningsköra. Så måste jag även börja ladda inför träningen på onsdag. Papper och sånt. Men den här veckan kommer bli en bra vecka känns det som :) Inte ensam på jobbet och så kommer ju lönen på Fredag (YEY!). Så på lördag blir det utgång med mummel. Så förhoppningsvis rullar det på ganska fort!
Dock skulle det inte sitta fel med en veckas ledigt igen.. en vecka i skåne igen tex ^^ Funderar på att åka ner en helg nu framöver. Måste bara se hur satana man bokar de där tågbiljetterna! (ja, jag är korkad. som sagt, ni har en lista där uppe!).

Nej om man kanske skulle ta och sova nu då. Eller se på tv, eller så. Något! Blah!
Min paddel har visst flytit iväg från båten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: