thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Speedy GONZALES

Kategori: En vardag

naaa na na na... Moster, jag kommer lägga en förbannelse över dig för du tvingat mig lyssna på barbados under min barndom :) BARA SÅ DU VET!

Nu vet jag en av de absolut bästa saker som finns att göra när man är såhär överlycklig!
x Ensam hemma
x Musik på högsta volym (hellst 80talsrock)
x Skrik halsen av dig till musiken
x Dansa som om du trodde det var rätt

och sedan är allt bara mer underbart :D Gjorde det förut när far min åkte iväg och hämtade mor min. Ställde mig och gjorde köttfärsen till tacos (det enda jag kan göra i köket). Så när de kom hem, hängde far min med i svängarna! :D Vi måste sett bra roliga ut.. men vad gör man inte :) Precis när de kom hem spelades "We built this city on rock and roll". Och givetvis, fuldansen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: