thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Svordomarnas dag!

Kategori: En vardag

Idag har jag en såndär dag då jag går och svär/muttrar om alla. Svär åt gamla ex tex. Och efteråt blir jag glad igen :) för jag får känslan "HAH, jag slipper det ju". Ja, jag är oerhört äckligt skadeglad ;P
Men jag är inte bitter, tvärtom :) Jag är fortfarande på toppen, och egentligen borde jag tacka mina ex, gamla "vänner" och andra som gjorde mig till den jag var då. För utan det, kanske jag inte varit den jag är idag :) Så tja, ska man kanske tacka?..
... eeeh NEJ :D  Det skulle bara vara f*cketup ;)

Och så har jag en såndär känsla av att jag vill göra mig fin! Klä mig lite fint, sminka mig och så. Innan jag åkte till lund så gjorde jag mig inte fin.. sist var nog studentveckan? I lund kände jag mig verkligen fin i mina "civila kläder" :) Jag köpte ju nya linnen, skor och så. Det funkar faktist för självförtroendet, och det är inte fel att känna sig fin. Det är inte ofta jag får den känslan, men känner för att göra mig fin och göra något roligt :) Blir ju krogen lördagen på lönehelgen, så får väl passa på då ;)

På onsdag är det visning av hus. Det ligger mellan norrköping och söderköping. Så får väl se vad det är för ena. Tydligen mycket landet känsla över det. Men ja, ska inte vara bitter för det. Jag har ju antagligen körkort och bil då :) (ja, jag kommer skaffa egen bil sen!)


Dom nya skorna jag köpte =)
Måste erkänna, jag känner mig faktist fin i dem ^^

Kommentarer

  • Matilda säger:

    snygga :D tröstshopping är såååå bra för självförtroendet.

    2009-09-06 | 22:06:29
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: