thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Koffein är sunt för min hälsa

Kategori: En vardag

Jag är helt betagen av mina koffeinkickar. Varje gång jag dricker energidricka (Xray, powerking..) så får jag världens koffeinkick. Jag personligen älskar dem, eftersom allt är så mycket roligare helt plötsligt. (Tant är precis lika dan. Vi tål inte koffein. Vi kan inte dricka det och bara ta det lugnt). Vad mina närmsta beträffar (förutom tant då) så tja, de är väl inte alltid så uppskattat som jag trott..

*John ringer*
Jag: HAAAAALLUUEEEE!!
John: Öhm.. hej!
Jag: YO!
John: Ja hej hej!
Jag: MIIIIHW va sööeeet!
John: ....?
Jag: HAHAHAHAHA!
John: Vad är det nu då?
Jag: Ja ha en piddel i take!!
John: Du har vad?!
Jag: EN PIDDEL I TAKE!!
John: -suck-
Jag: VAD?!?!
John: har du druckit energidricka igen?
Jag: Nej.. kanske?
John: -suck-

----------------

*sms med Coffe*
Jag: HEEEEEJ!
Coffe: Hej där!
Jag: Vad gööreu?
Coffe: Är på jobbet!
*Jag skickar refrängen på Backstreet Boys - Everybody i ett mms*
Coffe: Vafan är de här?!
Jag: DE HÖR DU!!
Coffe: becca... är du hyper nu igen?
Jag: naaaaaah...
Coffe: Sluta med kaffet!
Jag: DRICKER INTE KAFFE!!
Coffe: Nej, tack gode gud för det..

---------------

Det bästa hittils har nog ändå vart när jag, tant och Jacob åkte till örebros badhus. Jag och tant har börjar med det där "blblbl" från Charlie the unicorn från youtube.

Jag: blblbl!
Tant: blblb
(o.s.v.)
-15minuter går-
Jag: blblbl!
Tant: blblb
Jacob: MEN KAN NI SLUTA FÖR HELVETE!!
-tyst i 10 sekunder-
Jag och tant: BLBLBLBLBL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: