thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Skalpadda

Kategori: En vardag

.. ja, som alle kallar sköldpaddor för. Han hade tydligen gjort en "skalpadda" dagarna innan vi kom till lund. FRÅGA MIG INTE. Han skulle slita upp en buske.. eller något.. och så föll han bakåt.
Så från och med nu är alle: Gamle gubben skalpadda.

Kom hem igår runt 18.10. Har kört massor i helgen, och då menar jag massor. Körde halva vägen ner till lund (till värnamo) där vi fikade. Sedan när mor skulle köra resten av biten, ja då sa bilen upp sig och blev sjuk. Bensinpumpen gav upp och vi.. läs noga nu.. FICK ÅKA BERGARN! Bildbevis kommer upp senare!
Detta blev alltså ett faktum: Bilen vill inte att mor min ska köra.

Men det har varit en kanon helg! Lyft kartonger, småsaker, åkt långt och flyttat lite till. Dock har jag mest fördrivit mina dagar med att bära omkring på min älskade lilla kusin. Passade på att krama och pussa på den lille medans jag hade chansen. Man vet ju inte när man får den nästa gång så att säga.

Jag har tydligen bjudit på en hel del skratt.. genom att bara sova. Första natten när vi sov i lund, ja då trillade jag ur sängen mitt i natten. Sedan andra natten, ja då låg jag tydligen med halva kroppen utanför sängen och var påväg ner mot golvet. Sista natten hade far min lagt ner madrasserna på golvet istället.
Något säger mig att jag är van vid en stor säng..

Bilder kommer upp senare! Jäkligt synd bara att jag inte kan lägga in videorna på datorn. Ljudet försvinner ju på något mysiskt sätt. Ska luska lite hur jag ska få det att fungera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: