thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

WIIIE!!!

Kategori: En vardag

Jag här ÄNTLIGEN tagit mitt KÖRKORT!!!
*happy hamster dance*
Direkt efter gick jag till fars jobb, hämtade bilen och åkte hem och hämtade syster & tant. Vi åkte och tog kort, och därefter bjöd syster mig på glass på Halvars. Jag är lycklig. ENORMT LYCKLIG.

Men nu till denna dag.
Jag hittade två "t-shirts" i garderoben. Ena köpte jag för drygt 2 år sedan (om inte mer). Den är gul och enorm. Vill göra om den. Använder den ju inte eftersom jag inte riktigt vet hur jag ska ha den. Men funderar på att göra om den till ett sommarplagg. Vet dock inte hur. Försökte forma om den med hjälp av säkerhetsnålar förut, men mja. Det blev sådär. Vet på ett ungefär hur jag vill ha den. Men frågar är bara hur jag ska sy den så att den blir som jag vill. Får testa mig fram lite mer!

Sedan har jag även den vita som jag hade på studenten. Funderar på att göra om den med. Men kanske ska ta och vänta med den, eftersom det kan vara skönt att ha en luftig stor tröja till sommaren.
Vi får se.

Men den gula ska jag iallafall fundera ut något med.


Gammal bild på t-shirten. Något tips?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: