thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ingen rubrik

Kategori: En vardag

Åter igen.. varför har jag blogg? Jag har ju inget att skriva?

Åandra sidan, det må vara för att jag kanske inte har ett liv för tillfället?
"Du borde verkligen hitta ett jobb snart så du har råd att skaffa dig ett liv" Som min vän Marcus så vänligt sagt till mig.. en sisådär 5 gånger.
JAG FÖRSÖKER!

Snart drar btw säsongen igång igen. Ska ner till KFUM kansliet och säga att nu ni, nu får ni skicka massbrev om att det är dags för P01 att röra på benen igen!
Snart så.

Nej jag ska upp imorgon. 06.01 för att vara petig. Ska skjudsa hela familjen till respektive jobb eftersom jag själv vill ha bilen. Jag litar inte på bussarna. Ska ju till jobbcoatchen imorgon. Känns.. hoppfullt.

Nej. Sova. Eller något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: