thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Praktik!

Kategori: En vardag

Första dagen på praktiken idag. Vi (jag och två töser till från jobbcoachen) ska ha praktik i en vecka nu. Och förhoppningsvis vill de ha kvar oss efter det! *hoppas hoppas hoppas*.

Är skapligt sliten vill jag lova. Det känns att jag inte vart igång på ett tag. Men om ett par dagar är jag förmodligen igång helt igen. Skulle faktiskt bli förvånad annars.

Känner att jag även borde välkomna träningsvärken imorgon. MEN DET ÄR DET VÄRT.

Såå.. japp! Ska upp drygt halv 5 imorgonbitti. Dock lär jag nog inte ha allt för svårt att somna ikväll, vad det känns som nu iallafall. Segt bara att inte ha egen bil, då det tar typ en timme att ta sig till praktiken med kollektivtraffik. Åker ju till andra sidan stan, men med spårvagn/buss åker man ju runt allt, istället för direkt dit.

Så är det ibland!

Nej nu ska jag ringa ett par samtal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: