thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sluta klippa gräset!!

Kategori: En vardag

Jag.. hatar.. gräs..
Eller egentligen inte. Jag hatar att folk måste klippa gräset.

Åkte ut en sväng med tant, då hon varit sjuk och behövde "luft". Vi köpte med oss mcdonalds och satte oss på himpafältet ett tag. Pratade om allt möjligt som vanligt.
Efter ca 10 - 15 minuter var jag helt täppt i näsan. Efter 30 minuter började det klia i halsen. Efter 45minuter blev det svårt att svälja. Och när jag påpekade att det kliade i halsen för madde så föreslog hon att vi skulle åka hem. Och ja, nu sitter jag här med en svullen hals. Hade lite svårt att få in tillräckligt med luft för en stund sen. Det börjar lägga sig mer och mer nu. Har tagit en allergitablett och hoppas att det ska funka.
Sånt som märks! Lär inte lägga mig förrän symptomen lägger sig i halsen åtminstonde.

Min lilla tant ja. Vi kom fram till att jag vet mer om hennes liv än hennes dagbok. Vilket sedan ledde till:
Hey! Jag ÄR hennes dagbok. Inte mig emot :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: