thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Bytt smycke i örat

Kategori: En vardag

Egentligen ska jag ju väntat till imorgon.. men esh, jag var pepp på att byta redan nu. Höhö, busigt! Den har ju inte läkt helt än, eller jo egentligen. Det är ett sår på utsidan (tror jag?) som blöder till och från. Men tror det mest beror på att läksmyckets plastplupp (som alla refererar det som) har skavt varje gång jag sovit. (Sover ju på mage med huvudet åt sidorna).

Aja, strunt samma. Nu har jag bytt iallafall. Eller ja, syster gjorde det på mig. Fick inte dän (som jag alltid säger) pluppen, så hon fick ta i och dra loss den istället. Lika bra det tyckte jag!



Ja, jag är medveten om att det reflekteras grönt ljus
mot mitt öra, Tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: