thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Förminska varenda bild?

Kategori: En vardag

Jag börjar störa mig skapligt på min kamera. Eller egentligen är det väl inte kameran i sig. Men bilderna blir på tok för stora för att kunna laddas upp på tex. Bilddagboken eller Facebook. Så måste alltid förminska dem i photoshop för att ens kunna tänka tanken på att lägga in dem. Satt och förminskade minst 100 bilder igårkväll. Mycket från In Flames konserten men även roliga bilder jag tagit med tant och Calle. Lite drygt är det allt. Men om man ska se det från den ljusa sidan (vilket jag hellst vill) så får jag ju öppna photoshop och leka lite.
Och ja, jag har ändrat olika (nästan alla) intställningar i kameran. Det ska ju inte behöva spela någon roll tycker man.

Snart dags för träning. Har lagt upp den med lite olika teknikövningar, och så tänkte jag att vi skulle testa en annorlunda sorts matchpass. Dvs. två på en klubba. Får se hur många det är som dyker upp idag med tanke på att det är sportlov. Det var en hel del som sa förra veckan att de skulle åka iväg till fjällen.

Imorgon hoppas vi på att det är lika fint väder som det varit idag! Jag och tand har nämligen tänkt åka till örebros badhus över dagen med några till. Men jag tyckte att jag hörde något om att det skulle bli snöoväder igen? Det vore rätt onödigt om det blev så enligt min mening..
Tycker att det räcker med snö nu. Kylan stör mig väl inte direkt med tanke på att det trottsallt fortfarande är februari. Men snön! Det behövs inte mer snö nu. Kommer det mer, så lär man väl inte ta sig ut huset överhuvudtaget snart. Vilket åandra sidan är en bra ursäkt till att stanna kvar i sängen. Hm..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: