thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Gustaviks badhus

Kategori: En vardag

Var i Örebro idag med Tant & Jacob och badade i deras äventyrbad. Var riktigt roligt! Även fast jag inte åkte några vattenrutshekanor. Eller jo, åkte en. Låter kanske lite löjligt, men ja. Det är inte riktigt mig grej direkt. Roligaste var nog ändå varje gång de satte igång vågorna i poolen. Satt nästan varje gång på Jacobs axlar och såg på när alla andra forsades iväg. Höhö.
Jag är livrädd för vatten. Djupt vatten är bland det värsta jag vet. Även om jag kunde bottna med tårna på den "djupaste delen" så hjälpte det ju inget när vågorna kom. Får lite smått panik när jag hamnar under vatten utan att vara berädd på det. Men som sagt, vi hade riktigt roligt! Har dock inga bilder på när vi badar, men bjuder på lite bilder från bilresan dit och hem.


Tant sitter och sjunger på Mora träsk ;)


Jacob var inte riktigt berädd mitt i låten! ;)


"KOM-FACE!!!!" haha!
Jacobs förklaring: "Såhär ser jag ut när jag kommer!"


Tant leker retard! :D


Var ju tvungen att bevisa att jag faktist var med på resan.
Osminkad, speedad på RedBull & Moraträsk och..
TAGGAD! :D


På hemresan utbrister Jacob helt plötsligt:
"ÅÅÅH, JAG HAR YOGHURT!!!!"



Efter ca 1h & 15min på hemvägen däckade Jacob helt och hållet där i baksätet.
Observera hur han sakta men säkert faller ihop mot knäna ;)










Kommentarer


Kommentera inlägget här: