thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Helheten är kort idag

Kategori: En vardag

Idag har det väl inte direkt hänt så mycket vill jag påstå. Var ute och åkte lite bil med mor, bla till rusta och citygross. Vi hittade någon skum frukt som jag väljer att referera till som "snusk-frukt". Helskum, men rätt god faktist. Vi frågade en som jobbade där hur dom smakade och såg ut, och svaret blev: "Äckligt men god". Och ja, jag kan väl inget annat än hålla med. Den såg väldigt äcklig ut, men smakade som vindruvor ungefär.
Så blev det även två stycken Cola Vanilla hem. Kunde inte låta bli när mor frågade.

Sen kom Calle förbi ett tag. Lika kul varje gång, då jag alltid hittar något att mobba honom för. Denna gången räckte det med att säga ordet "Get" så blev han smått galen. Höhö.

Imorgon är det körlektion. Ska försöka ignorera de andra i bilen denna gång, se om det kanske hjälper mig att slappna av lite mer. Måste ju klara det förbannade körkortet någon gång!

Och förresten! Ledsen att inte bilden längst upp (ja, jag är kass på sånthär) syns. Blev något skumt när bloggen uppdaterades. Men håller på ändå på med en ny, så det kommer snart upp en.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: