thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Innebandymatch idag

Kategori: En vardag

Ja, var med Sara och såg på KFUM Herrarna. De vann, men det var förmodligen bara för att vi var där. Lite show of sådär. Höh. Var väldigt länge sen sist jag såg på match så det var lite kul att gå idag.

Måste ju citera Sara också. Hon störde sig på en spelade i andra laget:
Sara: "AAAAH!! FYFAN den där jävla.. PÄLSMÖSSAN"
Jag: "Öh, va?"
Sara: "JA men hans hår ser ju fan ut som en jävla pälsmössa!!"
Jag "HAHA!"
Sara: "JA MEN TITTA PÅ DET!!!"
Jag: "hahahahahaha!"


(Och lite bilder från idag:)


SötSara som hatar att kallas Rambo:D
(RAMBO RAMBO RAMBO RAMBO!)


Le match!

Kommentarer

  • sara säger:

    vinsten var helt vår förtjänst! :)



    och hans hår var ENORMT. undrar hur han ens orkade hålla huvudet uppe med dendär mössan!

    och sen var det kul att träffa dig igen, länge sedan sist och jag har saknat dig, becca! :)

    2010-02-07 | 20:52:37
  • d i a n a säger:

    hejsan, fin blogg du har.

    besök gärna min blogg & kommentera. :D

    om du vill kan vi bli vänner på bloglovin också. :)

    puss&kram.

    2010-02-07 | 20:53:25
    Bloggadress: http://ddianah.blogg.se/
  • thebest.♥ säger:

    haha, tack. :)

    hur mår du idag då? :)

    kram

    2010-02-07 | 22:07:36
    Bloggadress: http://ddianah.blogg.se/
  • thebest.♥ säger:

    sv ; bara bra. :) gjort idag?

    kram.

    2010-02-08 | 19:21:23
    Bloggadress: http://ddianah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: