thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag ska visst inte ha piercingar

Kategori: En vardag

Var tvungen att ta ut min fake tunnel igår :(
Den började göra överdrivet ont när jag var hos Calle igår, och när jag kom hem störtade jag in i systers rum (tack och lov var hon vaken!) och be henne titta på den och ta bort den (för jag är sämst på det just nu). Jag klarar av min industrial utan problem, men icke de vanliga hålet.
Hon plockade iallafall bort den och konstaterade att den var på tok för kort. Den hade alltså näst intill klämt ihjäl min örsnibb, och dragit med sig en och en annan sårskorpa. Nasty..

Snäll som min syster är, så tvättade hon rent lite snabbt och letade upp en vanlig stav med en diamant på. Hon kollade längden, satte in den och sa "ha den här tills imorgon. Blir det blått imorgon så plockar jag fan ut den och vi skiter i den". Ja, ungefär så.

När jag tänker efter.. det kan faktist förklara varför jag haft sån huvudvärk de senaste två dagarna.

Vet att man egentligen ska ha läkörhänge eller rent silver. Men nah, det har ju läkt innuti, det är ju bara sår på baksidan som jävlas. Precis som på min idustrial. Fast.. det är inte på baksidan.. utan bara utanför hålen.. Esh, ni hajar.

Nu ska de fan gå!


Utsäkta för en jättekass bild, men orkade inte ta
bild med digitalkameran då jag ju måste förminska
varenda gång. Men ja, ni ser.. lila sten... eller nått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: