thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Släpper taget nu

Kategori: En vardag

Jag har ingen bra kväll ikväll, och därför tänker jag fatta mig kort.
Jag ger upp mina drömmar nu.

De senaste åren har jag stått på mig och haft rak rygg för det jag verkligen velat och för det jag satt upp som mål. Jag har försökt planera allt, lagt upp en bild på hur det skulle se ut. Kollat runt, övervakat allt. Men jag orkar för tillfället inte leva på hoppet om att mina största drömmar ska slå in.
Så tillsvidare ger jag upp mina drömmar.

Just drop it.


(Nej det är inte riktat till någon, så ingen av er ska ta åt er!)

Kommentarer

  • Mickan säger:

    Det är mycket nice att åka pulka :P Provade åka på en plastpåse idag, fy fasen va fort det gick! Det gick lite för fort ibland :P Ibland är det bra att ta paus från sina drömmar, pressen kan bli för stor ibland.

    2010-02-07 | 20:20:36
    Bloggadress: http://mickanflickans.blogg.se/
  • Mickan säger:

    Hahaha precis! Jag åkte faktiskt en bra bit utan plastpåsen :P haha!

    2010-02-07 | 20:38:56
    Bloggadress: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: