thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Att jag behöver körkort då

Kategori: En vardag

guess i was wrong. Körlektionen gick väl sisådär idag. Skulle ju göra "egen körning" dvs jag ska klara mig själv. Lättare sagt än gjort. "Du borde gå ner mer på ettan oftare". Att jag glömmer det jämnt? I dont get it.
Men ja, det går frammåt iallafall, känns det som.

Imorgon ska jag och mor till vetrinären med dogsen. Thinkerbell ska vaccineras, klippa klorna och rensa ur öronen (hon bara skriker när vi gör det, stackarn). Sen ska jag även hinna med att gå med mummel en snabbis i stan. Hon behövde hjälp med något, tyckte jag hon sa. Får se vad hon tänkt sig.

Sedan är det som vanlig ordning träning. Det var en mamma som ringde mig idag och frågade om hennes son fick komma och träna hos oss. Jag blev helt hyper och sa "Ja men absolut! Det är inga problem, det vore bara roligt" och ja, det lät som om även hon blev överförtjust. Nu är bara kruxet att jag ska försöka ta mig hem imorgon med alla väskor? Petter skulle dra vid sex tiden, så måste försöka fixa skjuds hem på något vänster. Får höra mig för och se om det finns någon vänlig själ som har lust.


.. Så ett meddelande till en person:
MATILDA!! när du ser detta, vill jag gärna snacka lite med dig om en sak.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    hej becca!!!!!!!!! jag har ju ingen dator du vet, men det kommer en hit på tisdag kväll som jag ska ha. och så lånar jag julias dator just nu. vad är det du vill? var länge sen jag pratade med alla nu, datorn gör mycket. vi har nog massor att ta igen skulle jag tro!!!! puss

    2010-01-29 | 17:09:08
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • Matilda säger:

    vi har 50-60 cm snö. när vi är ute med barnen försvinner de. jag har snö till låren! och här har itne kommunen hand om skottningen, så inte ens stora gatan fram till slottet är skottat här, inga bilväger, inget. över alla övergångsställen är det mellan 10 cm tjockt islager, för att folk bara trampat ner snön. gamlingar, barnvagnar kan inte ta sig ut. det har varit så sen den 4 januari när vi kom hit. men ngra ny centimeter kommer varje dag snöar hela dagarna och är nu nere på -15 grader igen. Men hellre det än att det är blask eller regn. Oslo är faktiskt fint när det är vitt. Och det är lite kul att typ försvinna i all lössnö :)

    2010-01-29 | 17:13:44
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: