thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det är något fel på mig.. igen..

Kategori: En vardag

Nu har jag hamnat i den där cirkeln där jag ska hålla mig undan från läsk! WTH?! Jag vill ha Cola, men nej jag får ingen cola. (Så säger hjärnan åt mig iallafall). Det står en hel oöppnad flaska Cola Zero inne i kylen. HELT OÖPPNAD JA. Tog ett glas saft istället.

Varför?

Jo, nu är det slut på sitta-uppe-halva-nätterna. Ska försöka hamna tillbaka i en vardag igen. Det är svårt att somna på kvällarna som det är. Nu ska det bli ändring! Hädan efter ska jag ta mig ett glas mjölk när jag måste dricka något på kvällarna. JA, MJÖLK! Vatten är överskattat. (Säger jag som har ett glas vatten framför mig som jag drack igårkväll..)

New shit is coming in!

Kommentarer

  • mackan säger:

    bra skit! =D mjölk är ju bra med ;) (y)

    2010-01-04 | 22:04:15

Kommentera inlägget här: