thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

FAIL!

Kategori: En vardag

GAH! Det blev allt ett glas Cola Zero idag! Inte när vi fikade.. utan när jag kom hem. Familjen hade köpt hem pizza, och både jag och mor var överrens om att man kan ju faktist inte dricka vatten till pizza. Det går inte!
Så jaha, nu har jag hamnat i min cirkel igen.. jävla läskföretag! Varför måste man göra något så fasansfullt gott? BAH! Nu måste jag ju försöka tygla min Cola abstinens ännu mer.

Men jag tog faktist Te på fikat och kladdkaka med grädde! Det gjorde svinont i tänderna, men det var det värt.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    varför ont i tänderna av det? sen; iskall mjölk till pizza är SKITGOTT! väljer alltid det hemma framför läsk ;)

    2010-01-05 | 19:18:04
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: