thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Full fart

Kategori: En vardag

Ja det blev en redig helg kan man säga. Maddes miss universum i fredags, som hon förövrigt VANN PÅ. Och sedan blev det krogen även i lördags. Men det har varit riktigt nice!
Märkte att jag måste lära mig dansa bugg. Blev uppbjuden på dansgolvet av en snubbe som envisades om att bugga. Och tja, med mina meriter inom det området så kan jag väl inte direkt påstå att jag skulle få jobbet som bugglärare.. inte skulle jag vinna en buggtävling heller för den delen.
Får se om farmor kan lära mig igen. Hon rockar nämligen på bugg vill jag lova.

Idag har det väl inte hänt så mycket. C kom hit igår och stannade tills runt halv ett idag då han skulle till skolan. Det mest produktiva jag gjort idag måste nog varit när jag och syster spelade tvspel. Lego indiana jones. Var rätt kul faktist, och för en gångs skull är jag bra på ett tvspel. DET NI! (förutom att jag äger på tecken, där jag trycker på alla knappar jag kan hitta och på så sätt vinner jag).

Det börjar ju närma sig slutet på körskolan nu (hoppas jag iallafall). Ska försöka sätta mig och plugga gärnet på nätet hemma. Har läst boken 8 - 9 gånger samt gjort flera teckningar och anteckningar som jag pluggar in.

Så nu vet ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: