thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hey förkylning!

Kategori: En vardag

Japp. Har en liiiten liten förkylning inom mig. Snorig (som alltid) och så har jag ett rivjärn långt nere i halsen. Höhö. Så går det när man sover i ett svinkallt rum om nätterna.

Blev lite senare igårkväll. Var påväg till sängen runt halvtolv (skulle stänga av datorn) men kom då på att jag skulle kolla prislistan till badhuset (jag och mummel ska ju börja simma). Och så ringde Niklas och höll mig uppe. "yeah, what the hell" tänkte jag och svarade. Skrattade så mycket att jag hade svårt att somna efteråt.
Damn you Niklas!


Som sagt. Jag och mummel ska börja simma. Det ska bli intressant. Har inte simmat på över 1½ år. Hur gör man? Sitter det i generna eller kommer jag drunkna? Jag satsar på att jag kommer orka en halv längd. Sen kommer jag vara kvar där på mitten och fundera på om jag ska simma till det grunda och springa in i äventyrsdelen istället.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    jag och sara skulle börja simma, men simmade typ bara två gånger, men vi simmade rätt många längder faktistl vad kan vi ha simmat? 20 längder kanske, 500 meter. om inte mer. det är skönt att simma :)

    2010-01-06 | 20:02:16
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: