thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är förbluffande

Kategori: En vardag

Nu har jag, mina damer och herrar, kommit längre än halvvägs i teorin på körskolan.
Såhär långt har jag kommit:

Instuderingsfrågor = Av 780 frågor har jag 10 - 14 stycken frågor kvar
A-test = Godkänd och klar
B-test = Inte klar
C-test = Godkänd och klar
F-test = Inte klar

Varför jag skriver detta.. ja, mest för att moster & alle ska få en blick hur det går för mig. De är mig hack i häl och jagar mig med (vad mor refererar till) blåslampa.

Känner mig oerhört osocial mot omvärlden (vilket jag ber om ursäkt för), men just nu skiter jag i det. Nu ska jag lära mig och det ska tamefan sitta som häftstift. DET SKA SITTA. Så då får folk tycka att jag är en eremit fram tills proven, i give a shit. Jag ska klara det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: