thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag suddar ut minnet, jag har fått nog

Kategori: En vardag

Haha ja, vad ska jag säga. Detta är tamefan bara jävligt komiskt. Patetiskt.
Personerna i fråga, som själva vet att jag inte kommer ha något med dem att göra mer, försöker verkligen igen. Hur roligt är inte det? De högg mig i ryggen, och nu ska jag öppna mina armar och välkomna?
Pff.. det var fan det roligaste på länge.

Jag har börjat radera allt som haft med dessa personer att göra. ALLT. Rubbet.
That's it. Sumpar man det så gör man.
"Andra chans". Ja, jag kan ge en andra chans. Men inte till de som högg mig i ryggen när jag var som mest inlindad i fint prat och smöriga blickar. Det finns ingen andra chans för er.
Förstå det!

Och ni som fått fler chanser efteråt då? Hur korkad är man då inte när man sumpat typ.. 5 chanser? Då är orden "en andra chans" bara ren bullshit.

Ni är borta, acceptera det och gå vidare bara.
I have.

För Jag har fått nog nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: