thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Januari = Pluggmånad

Kategori: En vardag

Snacka om att något är fel idag. Jag har överskottsenergi. What-what?
Låg kvar rätt länge och drog mig i sängen. Gick upp runt 12 efter att ha legat och tittat på bilder från OS som gått och gläppt över till Harry Potter lite då och då.
Men nu har jag en stark lust att gå ut och gå en promenad. Bara för att det var sol ute förut. Men inte nu. Nej så klart inte. Om solen kommer tillbaka ska jag nog försöka bege mig ut en sväng. För det är ju något speciellt med att gå ute i snön, när solen sticker en i ögonen.

Överskottsenergi var det!

Om inget annat ska jag försöka sätta mig och plugga. Om jag så måste läsa genom hela boken igen. Så fort körskolan öppnar igen, ska jag verkligen tvinga mig själv att sitta där minst 2h / dag. (Min koncentration tollererar inte mer än så). Det är ett tvång! Har ju MASSOR att ta igen, eftersom jag är så jävla korkad att jag skjuter fram allting som om "det är inget problem". BAH! Ibland vill jag bara sparka mig själv så hårt i röven att jag inte ska kunna sitta på en vecka.

Plugg plugg plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: