thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mr. Torture

Kategori: En vardag

MAAHA! Jag fryser värre än en gnu i antarktis. Det är ju helt sinnesrubbat så kallt det är. Nästan lite läskigt. Helvetet kanske har frusit till is trotts allt? Om inget annat så lär det väl har gjort det nu.

Var på riskettan i måndags. Var faktist helt okej. Fick ut mer än jag trodde att vi skulle få. Så var det ju en bra lärare som pratade. Lugn, frågade, småskämtade om saker. Han gjorde det hela mer intressant på sättet han förklarade på. Visst, tycker fortfarande inte att det var värt 800:-. Men det var ändå fasinerande.

Har kommit in på "självständig körning" nu. Känns lite sådär, eftersom vi sitter tre stycken i bilen. På något sätt känns det läskigare. Jag är ju van vid att vi bara är två i körskolebilen. Men det är bra, det ska inte spela någon roll om det är fullsatt eller tomt i bilen. Mina lärare är kanon. Förklarar bra, ställer frågor på ett positivt sätt (det finns ju de som skriker och skäller), men de är framförallt LUGNA. Lugna lärare = mindre nervositet.

Nu startar även kursen med facket igång. En kurs där man lär sig hur man räknar på akord, räknelistor och dylikt. Ska blir intressant att se om jag förstår något. Jag som är sååå bra på matte.

Nej nu måste jag kila. Jag och far ska till farmor.
Hörs!

Kommentarer

  • killen som tror att becca går på E .... (mackan) säger:

    ja jag såg ett par grisar flyga igår så :P .. fullt möjligt!

    2010-01-31 | 19:02:23

Kommentera inlägget här: