thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

NEEJ!!

Kategori: En vardag

Kom på att körskolan är stängd imorgon.. POOP! Nu när jag är som mest pepp. GAH. Aja, jag får helt enkelt utnyttja det genom att plugga genom deras hemsida. Köpte ju så jag kan plugga där. 700 frågor för 100:-. Nice. Har bara gjort ett test där än så länge, men som sagt så blir det nog att göra mer nu under helgen.

Ska förmodligen bort till Marcus i slakaland också. Han åkte ju tillbaka till skövde i.. öh.. söndags.. eller så.. och skulle komma hem idag.. eller var det imorgon? (ja, så mycket koll har jag på folket runt mig).

Men imorgon blir det in till stan en sväng med mor och syster. Syster ville kolla på lite olika saker, och jag lär väl fömodligen hänga med som packåsna. Ska försöka att sätta skyddslappar för ögonen, känner att det inte är riktigt bra tid till "åååh så fin", "ååh vad cool" och "jag vill haaa".

Nej, nu blir det nog sängen tror jag minsann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: