thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nu är jag igång igen

Kategori: En vardag

Vill göra en till piercing. Har ju hela tiden viljat ha en labret, men det känns rätt dumt med tanke på mitt val av yrke. Så utesluter piercingar i ansiktet tills vidare. Funderar däremot på att ta ett "vanligt" i högra örat, för att sedan när de läkt sätta i en fake plug. Hittade skitsnygga på tradera nämligen. Så nice!
Dock tyckte jag det var lite väl dyrt med de smyckena där, känns som jag lika gärna kan kolla City Life och se vad de har för utbud. De borde ju ha såna också tycker man ju. Ska nog gå förbi där och kolla nästa gång jag är i stan. Blev helpepp på det här nu. Dock försökte jag gå in på killen som gjorde min industrials sida, men den är tydligen borttagen. Hoppas han inte lagt ner studion? Vill inte direkt gå till en frisörsalong och ta då jag läst om kring lite att det inte är något vidare bra att ta med piercingpistol.
Får kolla runt lite, men nu blev jag pepp!

Då måste jag bara kolla vilket öra det är som är "hippie örat" & vilket som är"gay örat".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: