thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nu biter vi ihop

Kategori: En vardag

Jag är.. fortfarande grym. Satte mig i körskolan och pluggade i två timmar idag med. Låter kanske inte som en stor bedrift, men oftast brukar jag tappa suget och tålamodet alls vid det här laget. Men icke sa nicke. Nu har jag kommit halvvägs (tror jag?). Och snart ska teorin vara klar (tycker jag iallafall).
Har körlektion 11.25 imorgon, sen blir det att plugga efteråt. TAGG TAGG TAGG!

Och för att komma fram till dagens gnäll: Jag har ont i foten.
Jag vet inte vad jag gjort, men de gör ont. Tror jag halkat till eller trampat snett när jag varit ute. "Då borde du ju känt det?" får jag då tillbaka. NEJ. När man är iskall om fötterna så känner man inte ett skit.. mer än förtids köldsskador som bränner på huden förstårs.
Så nu sitter jag med foten inlindad. Smörjde på naturläkemedel för ett tag sen och har även haft värmedyna på fossingen. Så det borde bli bättre till imorgon. Om inte.. ja, då är det morgondagens problem.


ajaj =(
(och ja, jag tog bilden långt ifrån då jag inte vill avskräcka er
från att läsa min blogg i fortsättningen pga. mina cp-tår!)

Kommentarer

  • Moster säger:

    Kämpa på med teorin!

    2010-01-13 | 18:30:37

Kommentera inlägget här: