thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Peppar mig

Kategori: En vardag

Jaaa idag har det varit kallt. No shit? Lyckligtvis har jag bara behövt gå ut en gång idag, och tydligen i efterhand visade det sig att jag inte ens hade behövt gå ut. Wuhu! Iof, frisk luft är kanske inte till någon skada?

Är fortfarande förkyld. Utmanade ödet idag genom att äta en apelsin. Ja, ni läste rätt. Jag blir nämligen sjuk av att äta frukt. Men jag tänkte att eftersom jag ändå redan är förkyld, så kan jag ju inte BLI sjuk av apelsinen? De enda är ju att det kan bli tjockare hals och så.. men då BLIR jag ju inte sjuk eftersom jag redan är det. Eller hur? Yes, jag har bra bortförklaringar jag.

Så ringde även Alle förut. Och skällde på mig. Eller nja, han skällde inte på mig den här gången utan det var mer "DU MÅSTE!!!". Det är de här med körkortsteorin. Han och moster är uppe i ryggen på mig om det. Och nu för att glädja er båda: Jag har pluggat i boken nu de senaste dagarna för att banka in det hårt. Så ska jag tillbringa nästa vecka på körskolan för att göra allt på datorn. Minst två timmar om dagen. Hur jobbigt och tråkigt det än är. Nu ska jag tamefan ta det där jävla körkortet!
Riskettan är inbokad 29/1.

Förstår inte varför jag försvårar mina körningar. Jag menar, jag kan ju växlingen i princip utantill. Det går ju automatiskt. Så varför tänker jag ens på det när jag sitter där? Blir det fel, så blir det. Onsdag är nästa körlektion, då ska jag ta ett djupt andetag och fokusera på det jag behöver faktist behöver träna på.

Nu blir jag tamefan pepp. Jag är någe så grymt bra på att pepptalka mig själv. Helt otroligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: