thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Rubrik är överskattat

Kategori: En vardag

Jag och tant var duktiga igår! Vi bestämde oss för att gå ut och gå. Det slutade med att vi hamnade i stan och tog spårvagnen hem. Träningsvärk yes yes.
Syster köpte även ett aqvarium som jag fick kånka på. Det var inte tung, men tja eftersom jag är så överdrivet otränad så får jag träningsvärk för minsta lilla. Notis till mig själv: Börja göra armhävningar och situps innan du börjar jobba.

All teori på skolan är klar nu. Ska sätta mig och plugga i böckerna hemma, och även använda testet jag fick av mummel. Ska rabbla skyltar så jag verkligen kan dem utantill. Vet ju vad de betyder, men sen när någon väl frågar så kommer jag varken ihåg vad de heter eller vad dom betyder. Big fail.
Nu är jag ju inne på slutspurten. Mina lärare ska sätta sig och prata lite om hurvida det går för mig. Men kommer förmodligen ha de sista två - tre lektionerna till "egen körning". Dvs att jag ska kunna köra utan att de hjälper till. Kan ju köra, vet ju hur jag ska köra. Det är bara småsaker jag kan haka upp mig på ibland.

Idag blir det att stötta tant. Hon ska på en uttagning på otten ikväll, och är skapligt nervös. Men det kommer bli kul. Spelar ingen roll hur det går, menar vi är ju ändå inne på krogen och kan roa oss. Kommer hon inte vidare, så går vi nog över till Hugo. Men det är sånt som märks.

Tycker att det är lite kul och samtidigt typiskt att jag förmodligen har för höga pixlar på mina bilder från digitalkameran. Det ska inte spela någon roll, men jag kan inte lägga upp bilder från digitalkameran. Det är väldigt väldigt väldigt irriterande. Har försökt förminska bilderna på olika sätt, men det hjälper inte. Synd.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Nu är det frågestund på min blogg (om mig och min hund)! Kika in och ställ några frågor om du har lust:D

    2010-01-25 | 19:19:48
    Bloggadress: http://emlanssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: