thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Förkyld?

Kategori: En vardag

Tror jag åkt på en förkylning. Och det känns inte bra. Nyser konstant och min hals är nedslemad. Men what to do! Får käka lite slemlösande medicin och hoppas på det bästa.

Så har jag en underbar träningsvärk i hela kroppen. I början var den bara irriterande, men nu är de fan nästintill skönt måste jag erkänna. Man vet att man lever, so to speak.

Ikväll är de party med utklädnad. Så nu måste jag hitta en röd klänning och leksaksvapen. Hoppas verkligen det finns på leksaksaffärerna! Annars får det bli vattenpistoler. Tänk om de finns svarta vattenpistoler! Förstå hur jäkla kul jag kommer ha! ÅH! Perfekt.

Me2night! (förhoppningsvis)
Bild lånad av google.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: