thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag har bestämt mig

Kategori: En vardag

Jag ska börja träna igen. Ska börja redan imorgon.
Löpning + simning. Imorgon blir det att löpa en runda på landet, sen intervall.
Sen försöka hinna med simning på fredag.

Nu jävlar ska jag komma i form. Ska få upp konditionen och lite styrka i kroppen.

Varför?

För jag ska söka till brandmansutbildningen.

Sen skadar det ju inte att faktist ha kondition så man slipper flåsa av att gå, bada och att resa sig ur sängen.

Nej men allvarligt nu. Sista ansökningsdatumet för vårterminen är 1sept. Tänkte ge det ett försök. Annars söker jag till hösten igen. Jag vill verkligen. Och jag skiter i knäna, för jag tänker iallafall söka så kan jag inte ångra mig senare över att jag inte försökte iallafall!

Kommentarer

  • Läkaren säger:

    Var inte så jävla osmart och börja med 14 pass i veckan redan från början. Du hinner träna, det lovar jag. Men börja inte med det hårdaste redan nu. Det tar en stund för kroppen att vänja sig vid den nya livsstilen.

    2010-07-21 | 19:24:14

Kommentera inlägget här: