thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Måla måla måla!!

Kategori: En vardag

Är helt utpumpad på enegi. Både fysiskt och psykiskt. Dock mest psykiskt. Har gått och fundrat hela dagen på ett erbjudande jag fått. Längtar tills tisdag vecka 28! Är riktigt nyfiken.
Come on! Ge mig!
Sen blev jag även ytters förvånad över en person på Weydes. Skitglad! Men förvånad.


Förövrigt har jag spacklat idag på landet. Imorgon är det dags för målning! Vill bara få så mycket som möjligt gjort nu. Dock går det ju inte tyvärr eftersom jag varit tvungen att remsa taket i köket. Känner världens press/stress över det. Det måste verkligen bli klart nu nu nu! (Nej mamma, jag menar inte att ni säger så). Jag pressar mig själv, för jag vill verkligen att det ska bli klart nu! Vill få allt klart så fort som möjligt. Men det tar ju sin lilla tid, med tanke på torktider.

Har bara en remsa kvar imorgon (hoppas jag!) som ska spacklas. Medans jag målar taket i rummet sen så hoppas jag att den hinner torka och är fit for slipning och målning under resten av dagen. Ska ut dit med syster och hålla på nästan hela dagen. Ska försöka få så mycket jag bara kan gjort. Vill, ska och måste!
(Nej nej jag pressar inte mig själv för hårt.. nej nej).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: