thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Torka som heter duga

Kategori: En vardag

Min blogg lider av torka. Men jag kommer mig aldrig för att skriva saker. Har inte suttit vid min dator på hur länge som hellst, sitter för tillfället mest på mor och fars dator. Well, what to do.

Har jobbat rejält på landet i helgen. Börjar äntligen se förändringar. Dock är det en hel del kvar som ska göras. Får helt enkelt ta ett steg i taget. Förr eller senare kommer det bli klart.. hoppas jag.

Har sökt en hel del jobb på senaste tiden. Kanske mycket därför jag inte skrivit här i bloggen. Är helt och fullt upptagen av att hitta ett jobb att jag försummar saker. Vill verkligen jobba. Måste. Tråkigt bara när det inte finns några, och de som väl finns är antingen inget som jag är kvalificerad för eller så får man ett nej ändå. Tråkigt, men sant. Men inte fan kommer jag ge upp!

Mor och far har vart i kalmar sen i onsdags. Ska hämta dem vid resecentrum vid kvart över fem. Då kommer hela vardagen tillbaka. Dock lär jag nog vara ute på landet största delen av den här veckan tror jag. Sen söka jobb, jobbcoatchen och söka mer jobb.

Blir säkert jättekul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: