thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Uppe vid 7, det ni!

Kategori: En vardag

Phew! Har suttit och letat målerifirmor här i östergötland. Det finns en hel del kan man säga! Skickat ut en hel del mail på det. Men det är bra, nu håller jag tummarna för att någon av dem kanske svarar.
*hoppas hoppas hoppas*

Annars idag var jag hos jobbcoatchen (ingen kommentar) och sedan drog jag och far ut på landet och spacklade tak! Äntligen börjar det närma sig slutet. Så imorgon ska vi åka och hämta ut färg så jag förhoppningsvis kan få allrumstaket struket, och om jag har tur även köket. Tror dock inte det eftersom jag måste spackla igen imorgon. Men ja, ska iallafall försöka få så mycket gjort som möjligt nu innan åland.

För måndag är de ÅÅLAAAAAAAND! yeah. Fyfan vad skönt det ska bli! Hoppas på fint väder alla fyra dagar, samt att ellen kan få ledigt några dagar iallafall så man hinner umgås med henne också. Det är ju framförallt därför vi valde åland.

Som sagt.. ut på landet imorgon! Sen måste jag fan fundera på att börja packa. Iallafall tvätta de kläder jag ska ha med mig. Stor risk annars att jag inte har några. Höhö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: