thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Bruna myggbett

Kategori: En vardag

Har världens myggbett över armen och benen. Den största ser lite läskig ut :(

Var ute på mårängen med tant och hennes väninna Jonna igår i ca 3 timmar. Har fått skapligt med färg kan man säga! Jag som inte trodde jag brände mig - HAH! Madde fick till världens panikchock igår när vi stod och gjorde oss iordning hemma hos henne innan vi skulle dra till CH. Lyfte på håret, och hon gapar "VAD I HELVETE?!" och kom spingande med någon kräm som tydligen skulle hjälpa mot solbrännan.
Och idag förstår jag varför. Men det är ändå värt det! Har inte ett dugg ont ens. Men det blir nog att köpa sololja ändå. Så man kanske får behålla lite av färgen man får. "Du blir ju aldrig brun om du ska gå och se ut som en tomat" som tant så gulligt sa.

Matilda, till och med du skulle vara stolt över mig. Låg i 3h och pressade. Eller ja, snarare halvsov till musik. Men brun, det är jag minsann!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: