thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Stockholm idag

Kategori: En vardag

Far till stockholm idag. Det är ju miss universumtävling imorgon där tant är med. Så hel helg med henne och hennes föräldrar i storstaden. Ska bli nice! Dock har jag för stor väska. Ser ut som jag ska vara borta två veckor, när det bara är från idag till söndag. Men sängkläderna och handdukarna tog lite plats, så fick automatiskt bli pappas stora idrottsbag. Aja, får hoppas den får plats i bilen.

Autfiten tills imorgon kväll blev även klar igår. Hittade en klänning som passar. Ska försöka ta massor av kort, inklusive mina nya kläder så får ni se sen. Fick ju nya högklackade och klänning i tidig födelsedagspresent av mor och far. Inget jag tackar nej till eftersom jag ändå inte har något speciellt jag önskar mig tills den stora dagen. Men det blir kanonfint iallafall :)

Har inte direkt så mycket mer att skriva egentligen. Så ja.. se ya'll!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    meeeeeer uppdatering! vill ha något att läsa när jag har tråkigt :P

    2010-06-07 | 20:17:38
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: