thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Uppdatering från förra helgen

Kategori: En vardag

Uppdatering från stockholm.
Tant gick inte vidare till top sex, och därmed vann inte. Men åandra sidan hörde vi även att tävlingen var riggad från första början. Precis som alltid. Jävligt tråkigt!

Men åandra sidan någon jävligt roligt. VI HAR SOMMARSTUGA! Äntligen! Helt underbart! Dock har vi bestämt oss för att helrenovera, men det är okej för oss. Och mig, eftersom det är jag som ska slipa, måla och göra om. Men det ska faktist bli rolig :)
har ungefär tusen olika bilder från olika perspektiv. Dock ligger de fortfarande kvar på mobilen, så bilder från ni se senare när jag orkar lägga in dem på datorn.

Och påtal om dator.. nu har föräldrarna köpt en ny dator (vilket borde komma vilken dag som hellst) så nu kommer jag få upp datorn till mitt rum! (me so happy!). Kommer fråga runt efter saker jag skickat till folk, och hoppas jag åtminstonde får tillbaka de senaste novellerna jag skrivit. Hoppas verkligen verkligen VERKLIGEN någon själ på msn har dem. Var så enormt stolt och nöjd med dem.

That's it so far. Bilder kommer som sagt inom kort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: