thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

"3 timmar senare"

Kategori: En vardag

Jag är inte sådär jättemycket för att prata väldigt länge i telefonen (fastän jag gör det ibland). Men när John ringer så kan vi sitta i 2 - 4 timmar och snacka massa skit. Som idag. Han ringde runt elva, och pratade med honom fram tills runt kvart i två. Vad vi pratade om? Ja, allt möjligt egentligen.
Förstår inte att vi alltid har så mycket att snacka om. Men John är en sån person som man kan prata med om allt och prata länge om saker. Han är bra, den där John (aka. JohnJohn). En av mina bättre vänner jag har faktist.

Väntar på att plutten ska komma. Han skulle komma efter han slutade skolan, har för mig att det var någon gång efter tre. Men som han sa i telefonen igår:
"Det kan bli någon gång.. mellan 4 - 6.. eller.. ja.."
Så får väl se när herrn behagar dyka upp. Min lilla sötnos! :)

Fick mail från Nilsson Club idag. Massa roliga annonser om billigare skor för oss medlemar. Jag blev kär. Ett par som jag vill ha. Sen om jag kan gå i dem, det är en annan femma. Det går att lära sig. Dom var skitsnygga. Men nej, inga skor! (Förstår inte vart den här besattheten av skor kommer ifrån?) Köpte ett par nya skor nyligen (eftersom jag hade hål i de andra jag brukar gå i). Så nope nope!


Håller på att planera in min systers födelsedagspresent. Hon ska få en tatuering av mig. Eller ja, alltså.. inte av mig så, men jag betalar den och fixar tid. Kom med förslaget, och hon blev väldigt (observera VÄLDIGT) glad över idén. Kanske inte den absolut roligaste presenten (vad vet jag?), som man kan slå in eller något. Men ja, hon vill ha en och varför då inte ge det som en present? :)
Eller som min kära mor sa igår när vi diskuterade saken:
Jag: Men du får ta och fixa en bild, så jag kan prata med H.
Syster: Ja, men jag tror jag har en!
Jag: Ja, det kanske inte blir sådär jätterolig present till dig.. som man kan öppna och så.
Mor: Nej men vafasen, snöra in H i en rosett vetja!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    karin Maaka från Chibi vampire

    2010-03-11 | 14:40:29
  • mackan säger:

    ber du snällt får du nog dra en rosett på huvve på han ;)

    2010-03-12 | 21:36:44

Kommentera inlägget här: