thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det är som bortblåst

Kategori: En vardag

Var på IKEA idag med familjen. Och körningen gick kanon (inte för jag förväntade mig något annat). Blev en ny lampa och ett bord till rummet. Bordet sterio (om man nu kan kalla det för de?) stod på var på gränsen till att falla ihop så fort man bara nuddade den lite. Så passade på att köpa ett nytt.

Gick över till tant ett tag nu mot kvällen. Stackarn mår inge bra.. igen. Så vi tog de lite lugnt, kollade smått på melodifestivalen, nothing hill som gick på tv och sjöng singstar. Lugna kvällar behövs de med.


Är inte lika förbannad längre. Faktum är att jag faktist inte är arg alls. Jag är bara sån, måste få vara förbannad i ett par dagar och sedan släpper det. I realy dont care, men personen i fråga kan fortfarande dra så långt åt helvete som det går - och stanna där. Vi är finished. Done. Har inget mer att säga till en backstabber.
Rätt skönt faktist, allt känns lugnt och fint. Varje gång jag blir irriterad så försöker jag "meditera". Inte riktigt meditation (hur det nu stavas) utan mer blunda-andas djupa andetag-samla mig- meditation. Försöker andas ut all irritation och känslor som får mig att vilja ge någon en smäll på käften.
Funkar faktist rätt bra.

Så nu är jag avslappnad och redo för nya soliga dagar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: