thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Fryst hundskit

Kategori: En vardag

Dagen har bestått av att skotta hela baksidan eftersom skithunden (nala) hoppar ut annars. Syster och jag skottade skapligt mycket! Mest is visserligen. En hel del hundskit och så råkade jag få med lite buskar.. och jord.. men ja, nu skulle de fan till att hon ska lyckas rymma.
Sen har jag vart lite småirriterad på örat. Piercingen (de senaste) läker inte. Det blöder och så är det svullet, och väldigt blått ca 3 - 5 mm bort från hålet. Så nu har jag bytt ännu en gång. Tredje gången gillt. Lånat en läkring från kära mor. Hoppas det fixar sig nu, annars plockar jag fan ut skiten.

Imorgon har jag körlektion 11.25, sen är det kurs med facket. Jippie! - not. Har pluggat lite smått nu och då i helgen. Försökt snappa upp det sista som jag kan har lite svårt för. Men kan det mesta nu, så förhoppningsvis kommer jag klara teoriprovet. Ger mig inte fan på att jag gör det, men det känns som jag BORDE göra det. Ska glutta lite nu och då fram tills det är dags.

Och SNAAAART är det dags för avfärd till LUND/KALMAR! Äntligen komma härifrån ett par dagar. Visst, det tar 5 timmar ner dit med bil, men det är de fan värt. Mor och jag ska ju dela på körningen så det ska gå bra.
I long like a monkey.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ha en underbar kväll sötnos! :)

    2010-03-09 | 17:36:51
    Bloggadress: http://musicrecord.blogg.se/
  • Alle säger:

    5 välinvesterade timmar!!!

    2010-03-09 | 18:46:51

Kommentera inlägget här: