thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Inget märkvärdigt

Kategori: En vardag

Oj, var länge sen jag uppdaterade nu (ja matilda, jag vet var du tycker om det!).
Men chockerande nog var det inte hon som påpekade det den här gången, utan Tant!
Jag citerar: "Becca.. kom igen.. du måste fan skriva! Tänk på mig som är sjuk"

Jag har egentligen inget att skriva, det har inte hänt så mycket. De viktigaste tar jag inte här i bloggen. Inte än iallafall. Men tja, kan ju ta lite snabbt vad som hänt i vardagen:

- Syster & far var på memorial of Queen
- Vi ska snart ner till lund och flytta konkaronget till kalmar
- Var ute förra helgen med tant, marcus, fille, sebbe & calle
- Planerar att måla om mitt sovrum
- Planerar att måla om systers sovrum

Tja. Det var väl det. Inget direkt märkvärdigt. Har inget direkt humoristiskt att slänga in heller, eftersom jag varit påtok för slö för att lägga in bilderna i digitalkameran på datorn.
Förutom look-a-like bilderna jag och madde tog häromdagen. Dock är de på min dator, och den har jag inte haft igång på ett tag. Men ska se om jag kan försöka slänga in dem sen! Lite roligt faktist.

Smell ya later!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    hahahha tänkte precis gå in och kommentera att nu får du fan uppdatera. men skönt att jag slapp då ;)

    2010-03-25 | 17:57:14
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: