thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

JAG KAN CYKLA!

Kategori: En vardag

Jo men för fan! Jag kom på en STOR, nej nej, en ENORM händelse igår!!

JAG CYKLADE TILL TRÄNINGEN!!!
Ja, ni läste rätt. CYKLADE!

Hade nämligen ingen skjuds dit, och syster kom på den briljanta idén: "Låna min cykel då?"
Jag var skeptisk till en början, men tänkte "nåväl, what the hell". Och sagt och gjort.
Det var pissjobbigt, jag gick upp för de jobbiga backarna (2 stycken på vägen) MEN JAG CYKLADE!

Jag som trodde att jag vid det här laget helt glömt bort hur man cyklar. HAH! Där lurade jag mig själv allt. Och det bästa med allt detta är: Jag fick inte det minsta ont i knät.

För er som inte vet så har jag problem med ena knät. Så fort jag joggar eller går fort, så får jag extremt ont. Knät svullnar och jag haltar som en enbent höna i tre dagar efteråt.
Jag blev LYCKLIG. Nu kan jag äntligen träna! TRÄNA TRÄNA TRÄÄÄHÄÄNA!

Sen att det inte finns några roliga vägar här ut på vishan, det är en annan femma. JAG KAN CYKLA!
Tänkte stilla för mig själv igår: "Jag kanske ska ta och börja cykla oftare?"

Men vi får väl se hur det går med det. BUT I DID IT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: