thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kurs om någon timme

Kategori: En vardag

Ska snart åka in till stan och möta mummel. Det är kurs idag igen, som de senaste tisdagarna. Hoppas det inte är lika segt denna gång som förra var. Höll i princip på att somna i datorstolen framför tavlan. Men så är det väl ibland. De sa att de skulle försöka fixa bättre datorer som faktist kan installera Java. Så får väl hoppas de gjort det så man kan få testa programet själv!

I helgen ska vi förmodligen, om vädret tillåter, till IKEA. Är det skapligt väder så får jag köra. Men annars nej. Hoppas starkt på fint väder. Känner för att åka dit, trotts att jag inte har pengar att slösa. Bara kul att komma iväg och kolla runt lite. Var ett tag sen man var där.


Påtal om inget.. tror jag har en elak lite förkylning som lurar i kroppen. Går konstans och nyser. Och jag är en sån som inte nyser, en två eller tre gånger. Nej jag kan nysa upp mot 7 gånger för det mesta. Efter femte nysningen börjar det faktist bli lite jobbigt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: