thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Min hals gav upp

Kategori: En vardag

Det blev att sjunga lite iallafall. Dock sprack det totalt. Efter att ha skrikit en hel låt så kunde jag ta väldigt höga ljusa toner.. som jag aldrig någonsin kunnat förut. Det lät.. skumt. Och Marcus skrattade så han nästan kissade ner sig. Well, sån är jag.

Det börjar verkligen närma sig nu. Ska tagga som fan och bara ge gärnet!

Och nu ska jag bara dricka upp resten av Pepsin Maxen, sen ska jag ta och slänga mig i sängen!


Natti!


(Och ja, hon somnade med den i munnen)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    spännande :D vad är det? :D något som ändra utseendet? hårt? piercing? hm. eller körkortet kankse? nu har du ju kört rätt länge. fast själva mening kändes mer som förändring.men körkort är ju kanske förändring. nu är jag nyfiken!!!!!

    2010-03-14 | 08:56:51
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: