thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nala är kanske inte så hopplös trottsallt

Kategori: En vardag

OBS! Jag vill bara påpeka att det förmodligen är väldigt tydligt att jag inte har något att göra.. därav många inlägg med kort tid mellan! SLUT OBS!

YES! Jag har hittat en sak som Nala kan lära sig!! Hon är nämligen lite utav retard och har svårt att förstå och lära sig saker (...) Men JAG har precis börjat få henne att förstå att hon ska hämta saker!

1. Pekar på "trasan" (en sliten knut kan man säga)
2. Säger "hämta" med en lekröst
3. Upprepar samma prucedur några gånger

OCH HON KOMMER MED DEN!! Hon dra-mig-baklänges KOMMER MED DEN!!

Nästa inlärning: Hämta Cola i kylen!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    gör det :) mina ärmar är med lite kortare, de är liiite för korta så drar upp de så det blir tre kvarts typ, lite längre :P skulle vilja ha den lite ljusare egentligen, så får se om ajg törs ljusa upp den :P



    och angående skor, man kan inte ha för många :P vad var det för skor du ville ha? och vad har du köpte för några? :D jag vill ha masssooooooor skor. har bara köpt tre i oslo, och BARA tygskor. hur kul är det? ska köpa massor nu till sommaren :D

    2010-03-11 | 17:37:18
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: