thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

New shoes

Kategori: En vardag

Skriver om fredagen lite senare! Men lägger upp en skitnice affär jag och Madde gjorde då!

Madde hade på sig dessa sötnosar, och efter halva tiden tittade hon på mig med en lidande valpblick:
Madde: Becca, snälla.. kan vi byta skor ett tag?
Jag: vadådå?
Madde: Jag har jätteont i fötterna..
Jag: Ja men visst! (överlycklig)

Senare när vi satt på Max (hon hade även där bytt skor och lånade mina streetskor)

Madde: Becca.. vill du ha skorna?
Jag: JA?!
Madde: Du får dem för 50:-
*Jag rotar snabbt efter plånboken*
Madde: Alltså du behöver ju inte betala n..
Jag: HÄR!

Kommentarer

  • Madde säger:

    haha Jävla skor asså mina fötter har fortfarande ont haha xD Mina skor går iaf till en bra ägare :D

    2010-03-28 | 21:52:48
    Bloggadress: http://silverdiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: